Լրահոս

Ցեյլուլիտ ունե՞ք, 3 խորհուրդ դրանից ազատվելու համար




1․ Առողջ սնվեք և շատ ջուր խմեք: Ջուրն օգնում է մարմնից հեռացնել տոքսիններն ու այլ վնասակար նյութերը, ուստի միջին հաշվով անհրաժեշտ է օրական յոթ բաժակ ջուր խմել: Բայց միայն ջուր խմելը բավարար չէ. Եթե անընդհատ չիպսեր և հոթ-դոգ եք ուտում, ապա չպետք է զարմանաք ցելյուլիտի առաջացման վրա: Կրճատեք ճարպային մթերքների, գազավորված ըմպելիքների, սուրճի և ածխաջրերի ընդունումը և դրանք փոխարինեք բանջարեղենով, մրգերով և խոտաբույսերով: Պատշաճ սնուցման շնորհիվ կարող եք արագացնել նյութափոխանակությունը:



2․ Ավելացրեք ձեր ակտիվությունը, այն նաև «կարագացնի» նյութափոխանակությունը և կնպաստի ճարպային հյուսվածքի այրմանը: Գրանցվեք մոտակա ֆիթնես ակումբում կամ կանոնավոր մարզվեք տանը, ավելի շատ քայլեք, հեծանիվ վարեք:

3․ Հակադիր ցնցուղ և լոգանքի ընթացակարգերը կատարեք: Մեկ այլ միջոց, որը մատչելի է տանը, հակադիր ցնցուղ է: Սա կբարելավի արյան շրջանառությունը, կուժեղացնի անոթների պատերը, այն ժամանակ մաշկը կսկսի հարթվել: Ի դեպ, մինչ առավոտյան ցնցուղ եք ընդունում, կարող եք իրականացնել այլ պրոցեդուրաներ, որոնք օգնում են վերացնել ցելյուլիտը. Օրինակ ՝ օգտագործեք հակացելյուլիտային սկրաբ ՝ այն հատուկ լվացքի կտորով կամ գլանով քսելով մաշկին: Ինքնամերսումը բարելավում է նաև արյան և թթվածնի հոսքը, ինչը կարող է օգնել նվազեցնել ցելյուլիտի տեսքը: Լոգանք ընդունելուց հետո հաճախ օգտագործվում է հակացելյուլիտային կրեմ: