Լրահոս

Օլիմպիական խաղեր 2021. ամենաոճային համազգեստները




Տոկիոյի ամառային խաղերն օլիմպիական պատմության մեջ ամենահակասական իրադարձությունն էր. մի կողմից համաճարակը, մյուս կողմից երկրի ներսում աննախադեպ ցածր ժողովրդականությունը (ճապոնացիների միայն 20% -ն է աջակցում այս գաղափարը), կորոնավիրուսի բռնկումների մասին հաղորդագրությունների ֆոնին հանդիսատեսի արգելքը, մի քանի միջազգային աստղային մարզիկների՝ մրցույթներից հրաժարվելն ու վերջին պահին ամենամեծ հովանավոր Toyota-ի հովանավորությունից հրաժարումը տագնապալի պարտվողական երանգ հաղորդեցին աշխարհի երբեմնի ամենացանկալի սպորտային իրադարձությանը:

Ավելի տագնապալի է, որ պաշտոնական Instagram @Tokyo2020-ը կես միլիոնից պակաս հետևորդ ունի:

Այնուամենայնիվ այն կայացել է, և սա թիմերի համար ազգային հպարտություն հավաքելու բացառիկ հնարավորություն է այն ժամանակ, երբ շատ երկրներ պայքարում են հետհամահամաճարակային իրավիճակի դեմ: Չնայած դրամային՝ Տոկիոն առաջ է գնում: Եվ այս օլիմպիադան կհիշվի նաև իր նշանավոր համազգեստներով:

Առանձնացրել ենք հավաքականների լավագույն համազգեստները՝

Ամերիկայի Միացյալ Նահանգներ՝

Ռալֆ Լորենը շարունակում է «Ամերիկյան երազանք» թիմի համար իր ստեղծագործական աշխատանքը: Չնայած սպորտը բախվում է ծայրահեղ եղանակային պայմանների, սա ամենևին էլ «փորձություն» չէ: Դիզայները ստեղծել է արտոնագրված RL հովացման համակարգ, որը ինքնակարգավորվող ջերմաստիճանի վերահսկման սարք է կրողի բաճկոնում:

Ամենամեծ նորաձևության պատմությունը Տոկիոյից`Քիմ Քարդաշյանը. SKIMS ապրանքանիշը սպորտային ներքնազգեստի պաշտոնական մատակարարն է:



Լիբերիա

Նյու Յորքի դիզայներ, լիբերացի Թելֆար Կլեմենսը բավականին մեծ թվով հետևորդ է ձեռք բերել՝ գենդերային առումով չեզոք վեգան ապրանքանիշի համար: «Bushwick Birkin»-ի ստեղծողը օլիմպիական պատմություն է կերտում Լիբերիայի թեթև ատլետիկայի հինգ հոգուց բաղկացած իր ունիսեքս դիզայնով: 70 կտորից բաղկացած զգեստապահարանը վերամշակվում է խաղերի ընթացքում առցանց՝ պարկուճային սպորտային հավաքածուի տեսքով: Vogue-ն արդեն կոչել է Լիբերիայի համազգեստը՝ որպես «ամենաթեժը»:



Չեխիայի Հանրապետություն

Թեև դիզայներներից շատերը հանդես են գալիս օլիմպիական համազգեստների կիրառման խիստ էֆեկտիվությամբ, այս տարի Չեխիայի հավաքականը Ժուզանե Օսակոյի շնորհիվ պատմական նորաձևության դիվանագիտության հետաքրքրաշարժ դաս է առաջարկում: Այն ներառում է մոդոտիսկի տեխնիկայով պատրաստված բարդ գործեր, որոնք հայտնի են նաև որպես նախագիծ: Թեև տեխնիկան ծագել է Ճապոնիայից, Դանուբի տեքստիլ արհեստավորները դարեր շարունակ հարմարեցրել և կատարելագործել են այն: 2018 թվականին ՅՈESՆԵՍԿՕ-ն այն պաշտոնապես ճանաչել է որպես ոչ նյութական մշակութային ժառանգության մաս: Կանանց զգեստներով և տղամարդկանց ժիլետներով այս հավաքածուն ոչ միայն գեղեցիկ հարգանքի տուրք է անցյալին, այլև հնարավորինս մոտ է բարձր նորաձևությանը:



Ճապոնիա

Այս տարվա պատվավոր տեղը հանձնում ենք հյուրընկալող ազգին: Ճապոնիայի հավաքականն առաջին անգամ ընտրեց նույն համազգեստն իր օլիմպիական և պարալիմպիկ խաղերի հավաքականների համար: Հագուստն արտադրում է երկրի նորաձևության խոշորագույն մանրածախ առևտրականներից մեկը`Աոկին:

Սա խոսուն վկայություն է ինչպես սոցիալական ներառման, այնպես էլ հագուստի հարմարվողական դիզայնի վերջին առաջընթացին: Այն նաև մեկ այլ պատմական փոփոխության արտացոլումն է: Պաշտոնական կարգախոսն է՝ «Ավելի արագ, ավելի բարձր, ավելի ուժեղ` միասին»: Աշխարհի համար, որն ապաքինվում է իր ամենամեծ համընդանուր մարտահրավերներից մեկից, սա իսկապես ողջունելի ժեստ է: